Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż i Magazyn)
Sage Symfonia 2.0 Handel (Sprzedaż i Magazyn) z obsługą magazynu i zakupów ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Zapewni pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.
Kluczowe funkcjonalności i zalety:
√ możliwość importu kursów walut zagranicznych z NBP
√ możliwość pobierania danych kontrahenta z GUS
√ możliwość stosowania elastycznej polityki cenowej
√ możliwość ustawiania promocji oraz rabatów i zadanych cen, które włączają się i wyłączają automatycznie
√ umożliwia wygodne planowanie i prowadzenie określonej polityki sprzedaży w firmie
√ optymalizacja kosztów magazynowania √ zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
√ obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie
√ współpracuje z programem Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
√ umożliwia obsłużenie wieloodziałowości i wielofirmowości
√ tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji
Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl program Symfonia Handel zagwarantuje integrację procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i szybkiego wysyłania ich do kontrahentów.
Pakiet gotowych raportów i zestawień do analizy sprzedaży i gospodarki magazynowej dostarczy istotnych informacji do podejmowania decyzji handlowych.
Istnieje możliwość rozszerzenia funkcjonalności Symfonii Handel o moduł eDeklaracje + eDokumenty, Raporty Graficzne oraz nakładkę Detal.
W cenie programu dostarczany jest silnik bazy danych Pervasive PSQL v.12 Workgroup na 10 stanowisk (licencja 1-firmowa na wszystkie programy Sage).